קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

Zesty Smoked Links

Zesty Smoked Links
Zesty Smoked Links הוא מתכון ללא גלוטן וללא חלב עם 32 מנות. למנה זו יש 110 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -4 גרם שומן למנה. תמורת 34 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. אם יש לכם רוטב צ'ילי, מיץ לימון, קישורי נקניק ו/או נקניקיות ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 24% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם קישורים מעושנים מבושלים , קישורי נקניק מעושן ברביקיו וקישורי נקניק משמש .

הוראות

1
במחבת גדולה משלבים את רוטב הצ'ילי, הג'לי ומיץ הלימון; מבשלים על אש בינונית-נמוכה עד שהג'לי נמס. מערבבים פנימה נקניקיות. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהם מתחממים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים מיד או שומרים על חום בסיר בישול איטי בנפח 1-1/2 qt.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Wilson Creek Almond Anniversary Edition. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-22 דולר.
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
מהדורת יום השנה של NV Wilson Creek Almond
שמפניה זו שזכתה במדליית זהב מכונה גם השמפניה "OH MY GOSH"®. היין המבעבע הלבן הזה מותסס באופן טבעי, עם רק רמז של שקד טהור נוסף כך שהוא מובטח לסנוור את האורחים שלך. שמפניה חובה כדי להפוך כל אירוע למיוחד במיוחד. נהדר עם קינוחים, חיבוקים, ג'קוזי, פיקניקים, קמינים, בראנץ' ומסיבות. מאוד פופולרי בכל החתונות כאן.