קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות1
ציון בריאות9
מגזין

אגוזי פלפל

אגוזי פלפל
והוא מספק כ 1 מנות . מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 9 גרם של שומן, וסך הכל 282 קלוריות. אם יש לך סוכר מגורען, קמח, דבש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: Pebbernødder (peppernuts), חג Peppernuts, ו Cakespy: עוגיות Peppernuts.

הוראות

1
מיקום מדפים במרכז והשלישי העליון של התנור מחממים ל 177°.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בסיר בינוני, להביא את הדבש והחמאה לרתיחה על חום בינוני, ערבוב כדי להמיס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
העברה לקערה גדולה וקריר לטמפרטורת החדר. (
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים את הסיר בקערה גדולה של מי קרח כדי להאיץ את התהליך אם אתה רוצה.)
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
5
מוסיפים את הביצים ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
6
בקערה גדולה, לנפות את הקמח, סוכר מגורען, קינמון, אניס, אגוז מוסקט, פלפל, אבקת אפייה, סודה לשתיה, ציפורן, ומלח יחד. בשלוש תוספות, מערבבים את החומרים היבשים לתוך תערובת הדבש, מוסיפים את האתרוג הממותק עם תוספת אחרונה של קמח. מערבבים את הרום כדי לעשות בצק נוקשה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אתרוג מסוכראתרוג מסוכר
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
אניסאניס
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דבשדבש
מלחמלח
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
באמצעות כף רמה עבור כל אחד, לגלגל את הבצק לתוך כדורי 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
8
מניחים את הכדורים על 1 אינץ ' בנפרד על גיליונות עוגיות מרופדות עם רפידות אפייה nonstick.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
אופים, מחליף את המיקום של יריעות העוגיות מלמעלה למטה וחזרה לקדימה באמצע האפייה, עד שהעוגיות משחימות קלות ומרגישות מוצקות כאשר נלחצות באצבע, כ-20 דקות. מגניב במשך 5 דקות על מצעי העוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
10
כדי להפוך את הדובדבן, לערבב יחד את הסוכר ממתקים עם מספיק מים בקערה קטנה עד זיגוג הוא עובי של שמנת כבדה. אחד בכל פעם, מחזיק את העוגיות הפוכות, טובלים את צמרות העוגיות לתוך הזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
שמנת כבדהשמנת כבדה
עוגיותעוגיות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציפויציפוי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
תן את זיגוג עודף לטפטף, ואז למקם את הצד הימני של העוגיות על מדפים חוט להתקרר לחלוטין. (העוגיות ניתן לאחסן עד 2 שבועות במיכלים אטומים בטמפרטורת החדר.) במידת האפשר, גיל העוגיות במשך 2 ימים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
זיגוגזיגוג
12
מאמר var
13
Type_27_data = {};
14
מאמר
15
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

מרכיבים

1WES E אומנויות השפה האנגליתזרע אניסזרע אניס1WES E אומנויות השפה האנגליתאפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1WES E אומנויות השפה האנגליתעל הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1WES E אומנויות השפה האנגלית3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1WES E אומנויות השפה האנגלית2 קורטים ציפורן טחון2 קורטים ציפורן טחון1WES E אומנויות השפה האנגליתיכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1WES E אומנויות השפה האנגליתממתקים סוכרממתקים סוכר1WES E אומנויות השפה האנגליתקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1WES E אומנויות השפה האנגליתקמחקמח1WES E אומנויות השפה האנגליתצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1WES E אומנויות השפה האנגלית1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1WES E אומנויות השפה האנגלית1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1WES E אומנויות השפה האנגלית(צינור גדול)(צינור גדול)1WES E אומנויות השפה האנגליתחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1WES E אומנויות השפה האנגליתפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב