קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

אגוזי פקאן קינמון ' נ ' ספייס

אגוזי פקאן קינמון ' נ ' ספייס
אגוזי פקאן קינמון ' נ ' ספייס יכול להיות רק ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, ראשוני וידידותי לפודמפה מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים.. זה הר ד ' אובר יש 231 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 24 גרם שומן למנה. אם יש לכם מלח, פלפל קאיין, חצאי פקאן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 25%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אגוזי פקאן סוכר ותבלינים, אגוזי פקאן סוכר ותבלינים, ו פקאן סיני עם חמישה תבלינים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את החמאה, הקינמון, המלח והקאיין. מערבבים פנימה אגוזי פקאן עד לציפוי אחיד.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
העברה ל-15 אינץ ' לא משומן. איקס 10-ב. איקס 1-ב. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 350 מעלות למשך 15-18 דקות או עד שקולים אגוזי פקאן, תוך ערבוב כל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לפקאן מסוכרים. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -12 דולר.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה זו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.