קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מגזין

אוקלהומה אגוז ממתקים

אוקלהומה אגוז ממתקים
אם יש לכם סודה לשתייה, סוכר, קצפת כבדה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. עם כפית ציון 8%, המנה הזאת היא בלתי ניתנת לשיפור. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם סוכריות אגוז קרמל, ממתק משולש אגוזים, ו חטיפי סוכריות קרמל-אגוזים.

הוראות

1
מחממים מחבת בגודל 9 על 13 אינץ ' ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מניחים את 2 כוסות הסוכר בסיר עם תחתית כבדה. מערבבים על אש נמוכה עד שהסוכר נמס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
בינתיים, בסיר כבד גדול שלבו את 4 כוסות הסוכר והשמנת הכבדה. מערבבים ומחממים על נמוך.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
לאחר ש -2 כוסות הסוכר נמסו לחלוטין, שפכו אותו בזרם דק לתערובת הסוכר/שמנת תוך כדי ערבוב נמרץ. מעלים את האש לנמוכה בינונית ומבשלים תוך ערבוב תדיר עד שהוא מגיע ל 244 עד 248 מעלות פרנהייט (118 עד 120 מעלות צלזיוס) על מדחום ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מדחום ממתקיםמדחום ממתקים
5
מסירים מהאש ומערבבים פנימה במרץ את הסודה לשתייה. מערבבים פנימה את החמאה עד להמסה. מניחים בצד להתקרר למשך 20 דקות. מערבבים פנימה את הווניל ומקציפים בעזרת כף עץ עד שאינו מבריק והוא מתחיל להתייצב. מערבבים פנימה את האגוזים ומורחים לתבנית המוכנה. מצננים וחותכים לחתיכות בגודל ביס.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
ונילוניל
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. נקטר גרהם בק בליס עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר