קושירגיל
מוכן ב17 דק.
מנות17
ציון בריאות1
מגזין

אורז ספרדי ומחבת נקניק

אורז ספרדי ומחבת נקניק
אורז ספרדי ומחבת נקניק יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap מגיש 17 . מנה אחת מכילה 53 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. אם יש לכם מים, אורז מיידי, נקניק הודו אוסקר מאייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 17 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו נקניק חריף מחבת אורז ספרדית, שעועית לבנה ספרדית, שרימפס ומחבת נקניק, ו אורז ספרדי עם נקניק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים עגבניות, מים, נקניק, מרק ורוטב פלפל חריף במחבת גדולה. מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך; מבשלים 1 עד 2 דקות. או עד שבוליון יתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים באורז; כיסוי. מבשלים על אש נמוכה 5 דקות. מערבבים.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)