קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

אטקינס כרובית עם תבלינים הודיים

אטקינס כרובית עם תבלינים הודיים
המתכון אטקינס כרובית עם תבלינים הודיים מוכן בערך 10 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 47 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. אם יש לכם כמון טחון, פלפל, זנגביל טחוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו כרובית קלויה עם תבלינים הודיים, בתוספת מראה טלוויזיה, ארוחת ערב: כרובית קלויה עם תבלינים הודיים, ו כרובית לבישול איטי ותפוחי אדמה עם תבלינים הודיים (aloo G (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות ז ' ול טיילור גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.