קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

אמנון אפוי פריך

אמנון אפוי פריך
אמנון אפוי פריך הוא pescatarian מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 168 גרם חלבון 42 גרם של שומן, וסך הכל 1295 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. אם יש לך שן שום, גבינת פרמזן, פאנקו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. מתכונים דומים: אמנון אפוי פריך, קוקוס אפוי פריך מצופה בטילפיה, ו Tilapia Roulade: דגים אפויים פריכים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 232°. לזרוק הראשון 5 מרכיבים EVOO ולהפיץ על גיליון עוגיות.שים פילה למעלה, מתבלים במלח ופלפל.לרסס דגים עם פאם.לכסות דגים w / פירורים, לחיצה לתוך דגים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
אופים 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין FitVine פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.