קושיקל
מוכן ב14 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

אמנון המיקרוגל של טמרה

אמנון המיקרוגל של טמרה
אמנון המיקרוגל של טמרה נטול גלוטן,, ראשוני ופסקאטרי ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 23 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 140 קלוריות. 32 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם חומץ תפוחים, שן שום, טרגון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 14 דקות. עם כפית ציון 58%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: אמנון ברוטב פטריות (אמנון בסלסה דה שמפי), חלווה גזר במיקרוגל, איך מכינים ג'ג'אר חלואן במיקרוגל, ו ווג פולאו בתנור מיקרוגל, איך להכין פולאו במיקרוגל.

הוראות

1
בתבנית אפייה במיקרוגל, מסדרים פילה אמנון בשכבה אחת. נקודה עם חתיכות של חמאה, שום טחון.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
שום טחוןשום טחון
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
מפזרים מעל טרגון טרי. מכסים בנייר שעווה ומיקרוגל גבוה למשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טרגון טריטרגון טרי
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
הופכים פילה, מתאוששים וממשיכים למיקרוגל גבוה למשך 2 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
מוציאים מיד, מפזרים חומץ תפוחים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

אמנון עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריג ' יו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. טווח חוף קליסטה פינו נואר עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
רכס חוף קליסטה פינו נואר
רכס חוף קליסטה פינו נואר
קו החוף של קליסטה 2012 פינו נואר הוא אדום רובי עמוק בצבע עם ארומטים של דובדבנים יבשים, עלי ורדים, סגול ופולי קפה צלויים. ריבס, דובדבן ותווים של חמוציות זורמים דרך החיך לגימור מאוזן וארוך של פירות כהים מעורבים ותה שחור.