קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות55
מגזין

אמנון עם לימון ושמיר

אמנון עם לימון ושמיר
אמנון עם לימון ושמיר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 713 קלוריות, 105 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. 14 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, גרידת לימון, שמיר נוסף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי אוכמניות לימון שחמט עם רוטב ג'מבלברי דבש. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. נסו אמנון שמיר לימון, אמנון שמיר לימון, ו אמנון עם שמיר ופפריקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chehalem 3 כרם פינו גרי. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.