קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

אמנון פלפל אדום ופרמזן

אמנון פלפל אדום ופרמזן
פלפל אדום ופרמזן אמנון נטול גלוטן, ופסקטרי ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 226 קלוריות, 40 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש תחליף ביצה, תיבול, גבינת פרמזן ופילה אמנון. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. עם כפית ציון 78%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: פלפל אדום קלוי פסטו פרמזן ארטישוק ממולא עם הולנדייז פלפל אדום 5 דקות, אמנון וירקות עם רוטב פלפל אדום, ו אמנון עם רוטב שומר-יוגורט וקוסקוס פלפל אדום.

הוראות

1
מניחים תחליף ביצה בקערה רדודה. בקערה רדודה אחרת שלבו את הגבינה, התיבול האיטלקי, פתיתי הפלפל והפלפל. טובלים פילה בתחליף ביצים, ואז תערובת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול איטלקיתיבול איטלקי
תחליף ביצהתחליף ביצה
גבינהגבינה
פלפלפלפל
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים בתוך 15 אינץ'. איקס 10-ב. איקס 1-ב. תבנית אפייה מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בחום של 425 ניתנים להזזה למשך 10-15 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב אמנון עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריגיו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות ראפטור רידג ' ן פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-42 דולר לבקבוק.
אחוזת ראפטור רידג ' פינו נואר
אחוזת ראפטור רידג ' פינו נואר
זהו יין שאינו ביישן או ביישן. האף יוצא עם פרי דובדבן בשל, רימון מתוק ושזיף, עם תווים רכים של סיגר ציפורן ומושק. החיך המעוגל שופע דובדבן אדום, שזיף איטלקי ומריונברי. שימו לב לאיכויות הפרחוניות הנעימות של לבנדר, ותבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, פלפל וערמון. עם חומציות מדהימה, טאנינים מלוטשים יין זה ישתה היטב דרך 2017. תיהנו עם ריזוטו פטריות בר.