קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות30
מגזין

אספרגוס בגריל וסלט תרד

אספרגוס בגריל וסלט תרד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל אספרגוס בגריל סלט תרד. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 192 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לך כמות של ממתיק, פפריקה, אגוזי מלך, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. מן ההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 20 דקות. מתכונים דומים: עוף בגריל ואספרגוס קפרזה סלט תרד עם בייקון ואבוקדו, סלט תרד אספרגוס חם, ו סלט תרד-אספרגוס עם רוטב תות.

הוראות

1
מפזרים מלח ופלפל, ולזרוק להפיץ את השמן ותבלינים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
שים את האספרגוס על הגריל ומבשל, הופך לעתים קרובות, עד רק מתחיל חום במקומות אבל עדיין ירוק פריך ובהיר, על 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
הסר מהחום וחתך חניתות לשניים. לזרוק את התרד עם הרוטב ולסדר בשתי קערות או צלחות. מחלקים את האספרגוס בין שני הסלטים, ומפזרים כל אחד עם כף אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות2 כפות פלפל אדום קלוי חתוך לקוביות
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס, סוף קשה נשבראספרגוס, סוף קשה נשבר113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות2 שיני שום גדולות, קלופות וקצוצות1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך11 קילו קישואים,זרעי פשתן טחוןזרעי פשתן טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב סלט פפריקה מעושן (ראה להלן)רוטב סלט פפריקה מעושן (ראה להלן)2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Nayonaise (או מיונז טבעוני אחר) או טופו משיNayonaise (או מיונז טבעוני אחר) או טופו משי1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1קטןכמות ממתיק לטעום, רק מספיק כדי לקזז את מיץ הלימון (השתמשתי כף קטנה של סטיביה נטולת קלוריות.)כמות ממתיק לטעום, רק מספיק כדי לקזז את מיץ הלימון (השתמשתי כף קטנה של סטיביה נטולת קלוריות.)2(חוֹרֶף)אגוזי מלך קצוצים (רשאי להשמיט או תחליף חומוס)אגוזי מלך קצוצים (רשאי להשמיט או תחליף חומוס)2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב11 קילו קישואים,מיסו אורגני לבןמיסו אורגני לבן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ יין לבןחומץ יין לבן