קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

אספרגוס עם חמוציות וצנוברים

אספרגוס עם חמוציות וצנוברים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו אספרגוס עם חמוציות וצנוברים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 222 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 79 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני וטבעוני דיאטה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. אם יש לכם מלח, חמוציות, צנוברים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 20 דקות. עם כפית ציון 96%, המנה הזו מעולה. נסו פילאף מעורב עם חמוציות וצנוברים, נבטי בריסל קלויים עם חמוציות וצנוברים, ו קוסקוס עם קארי, חמוציות וצנוברים קלויים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנתק או לקצץ את הקצוות וודי מן אספרגוס וזורקים. הניחו את החניתות בצד.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
2
מחממים את שמן הזית במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את הצנוברים, החמוציות והמלח. מבשלים ומערבבים עד שהצנוברים מתחילים להיראות שקופים, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את חניתות האספרגוס ומבשלים, מוסיפים עוד מעט שמן זית במידת הצורך, עד שהגבעולים ירוקים בהירים ורכים, בערך 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
שמן זיתשמן זית
4
מגישים על מגש עם החמוציות והאגוזים בכפית מעל החלק העליון של האספרגוס.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
אספרגוסאספרגוס
אגוזיםאגוזים

ציוד