קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות27
מגזין

אפונה אורז

אפונה אורז
זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -30 דקות. אם יש לך זרעי achiote/annatto, כוסברה הקרקע, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 80% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: אפונה אורז, אורז עם אפונה יונה, ו Arroz con Gandules (אורז עם אפונה יונה).

הוראות

1
שים את האפונה יונה, עלי דפנה, ושום בסיר גדול, לכסות עם 3 ליטרים של מים קרים, ומניחים מעל חום בינוני. מכסים ומבשלים את השעועית עד למכרז, על 1 1/2 שעות. בדוק את המים מעת לעת; להוסיף יותר, במידת הצורך, כדי לשמור על האפונה מכוסה.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את אפונה יונה ושומרים 4 כוסות של נוזל הבישול.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
4
מעיל תנור הולנדי גדול או סיר ovenproof אחר עם שמן achiote ומניחים על חום בינוני. כאשר השמן מתחיל לעשן, מוסיפים את הבצל, שום טחון ופלפלים. לבשל, ערבוב, במשך 10 דקות, עד הירקות התרככו, מבלי לתת להם חום. מערבבים בכמון, כוסברה, וקיין.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים את האורז ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את אפונה היונה שמורות בישול נוזלי ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את האפונה, מלח ומיץ ליים. למעלה עם מכסה ומניח לתוך התנור. המשך לבשל עד שהנוזל מתאדה, כ -20 עד 30 דקות, עד שהאורז רך והנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
8
כדי להפוך את שמן achiote, לשפוך את השמן וזרעי achiote בסיר או מחבת. מבשלים מעל חום בינוני נמוך במשך 5 עד 10 דקות; השמן יהיה אדמדם כתום מן achiote. מסננים את השמן וזורקים את זרעי achiote.
מרכיבים שתצטרך