קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות74
מגזין

אפריקה בטטה ומרק בוטנים

אפריקה בטטה ומרק בוטנים
הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך מרק עוף, כרוב, בטטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: מרק בוטנים אפריקאי עם בטטות, מרק בטטה אפריקאי, ו מרק בוטנים אפריקני.

מרכיבים

156אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב, גרוסכרוב, גרוס439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף או 1 (15 אונקיה) יכול מרק ירקותמרק עוף או 1 (15 אונקיה) יכול מרק ירקות3ריבס, קצוץ טרי או קפוא2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית1חציל, חתוך לקוביות (אופציונלי)חציל, חתוך לקוביות (אופציונלי)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר, טחוןג'ינג'ר, טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1לימון, מיץ שללימון, מיץ של1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס3ריבס, קצוץ טרי או קפואמרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)3(חוֹרֶף)(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)1(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן3ריבס, קצוץ טרי או קפואחבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1בטטה מתוקה, חתוכה לקוביותבטטה מתוקה, חתוכה לקוביות

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. Pinotage Beeslaar עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
Beeslaar Pinotage
Beeslaar Pinotage
מציע ארומטיקה הרים עם מושגים של קטורת ורכיב פרחוני, יש מגע של תבלין ואדמניות לדובדבן כהה הערות שזיף כהה על האף. גוף מלא בינוני זה יש מרתק טוהר פירות וריכוז עם מרקם מלוטש טאנינים מכווננים עדין לטעמי פירות יער כהה העסיסיים. במשקל של כ-14.5% אלכוהול בנפח זה שומר על רעננותו ועל החיוניות שלו עם אוורור המצביע על כך שזה יהיה גיל יפה על מספר טוב של שנים.