קושירגיל
מוכן ב36 דק.
מנות1
ציון בריאות89
מגזין

ארוחת ערב הלילה: Baingan Bharta (קארי חצילים)

ארוחת ערב הלילה: Baingan Bharta (קארי חצילים)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב הלילה: ביינגן Bharta (חצילים קארי). המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 630 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. אם יש לכם שמן canolan, קומץ כוסברה, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 18 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 36 דקות. מתכונים דומים: קארי עגבניות חצילים קלויים (Baingan Bharta), ארוחת ערב: חציל ביינגן קאצ'רי, ו סלט חצילים קלוי (ביינגן בהרטה).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים הווקאליים Alfaro Vineyard Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.