קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

ארוחת ערב: פסטה ברוטב עגבניות חומוס

ארוחת ערב: פסטה ברוטב עגבניות חומוס
ארוחת ערב: פסטה עם רוטב עגבניות חומוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 738 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פתיתי פלפל, שום, חומוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו ארוחת ערב: קושארי (אורז, עדשים ופסטה ברוטב שום עגבניות), ארוחת ערב: חומוס ומרק פסטה, ו ארוחת ערב: פסטה כרוב חומוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה או בסיר בינוני על חום בינוני. בדיוק כפי שהוא מתחיל להבהב, מוסיפים את השום ואת פתיתי פלפל אדום כתוש ומבשלים עד ריחני, פחות מדקה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את החומוס עם קמצוץ של מלח ומבשלים 5 דקות בערך כדי לרכך אותם.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את המרק והעגבניות ומביאים את התערובת לרתיחה. מנמיכים את החום ומבשלים עד שהטעמים מתמזגים והחומוס רך, כ -20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הבזיליקום ואת רוב העלים וממשיכים לבשל במשך 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את גזע בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
6
בינתיים, להביא סיר של מים מלוחים לרתיחה. מבשלים את הפסטה עד אל דנטה, ולאחר מכן לנקז, בהזמנת כמה מי בישול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הפסטה המבושלת לרוטב וזורקים היטב, מוסיפים מעט מי בישול פסטה כדי להשיג עקביות שמנת. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל, ומגישים בפרמזן מגוררת. ועלי בזיליקום שנותרו.
מרכיבים שתצטרך