קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

ארוחת ערב: ריזוטו שעורה עם כרובית ויין אדום

ארוחת ערב: ריזוטו שעורה עם כרובית ויין אדום
ארוחת ערב: ריזוטו שעורה עם כרובית ויין אדום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 382 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, כרובית, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו ארוחת ערב: שעורה סלק זהב "ריזוטו" עם ריקוטה סלטה, ארוחת ערב: מרק שעורה אל ורדה, ו ארוחת ערב: ריזוטו לפת (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את המניה לתוך סיר בגודל בינוני ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, יוצקים את השמן לתוך סיר גדול להגדיר על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך, כ 3 דקות. לאחר מכן מוסיפים את השום, הכרובית והשעורה. מבשלים עד השעורה מתחילה פצפוצים, ערבוב מדי פעם, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את היין, ומבשלים עד שכל התאדה. ואז להוסיף מספיק של המניה רק כדי לכסות את השעורה. מערבבים לעתים קרובות, ומבשלים עד שרוב המניה נספגת. מצקת במלאי יותר לכסות. המשך ערבוב והוספת מלאי לפי הצורך, עד השעורה הוא רך, אבל עדיין יש ביס קטן אליו. לאחר מכן להוסיף מצקת אחת יותר של מניות, לזרוק פטרוזיליה ופרמזן, לכבות את החום ולהניח בצד לרגע. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך