קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

ארטישוק לב גדול ומרק פרמזן

ארטישוק לב גדול ומרק פרמזן
ארטישוק לב גדול ומרק פרמזן נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 750 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 35 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. גשו לסופר וקנו מלח, לימון, עלי קורנית ופלפל כף, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכונים דומים: לינגוויני לב ארטישוק וארטישוק ירושלמי, מרק פרמזן ארטישוק, ו מרק ארטישוק עם מקלות פרמזן.

הוראות

1
ממלאים קערה גדולה עם מים קרים וסוחטים חצי לימון לתוכו. עבודה עם 1 ארטישוק בכל פעם, הצמד את העלים החיצוניים. באמצעות סכין חדה, לקצץ את הגבעול ואת הבסיס של הארטישוק לחתוך את שני השלישים העליונים. עם כף או כדור מלון, לגרד את לחנוק פרוותי. לשפשף את הלב ארטישוק בכל רחבי עם חצי לימון ולהוסיף בחזרה למים. חזור עם שאר 3 ארטישוקים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים 3 לבבות ארטישוק לחתיכות 1 אינץ ' ולהחזיר אותם למים.
מרכיבים שתצטרך
3
בסיר גדול מחממים שמן זית כתית מעולה עד שהוא מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים את חתיכות ארטישוק להתייבש טפיחה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים אותם לסיר יחד עם תפוחי אדמה, שאלוט ושום; מתבלים במלח. מבשלים מעל חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד הירקות משחימים קלות בקושי רך, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את היין ומבשלים עד כמעט התאדה, כ 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את ציר העוף, קליפת פרמזן וצרור טימין ומביאים לרתיחה. מכסים חלקית ומבשלים על חום נמוך בינוני עד שהירקות רכים, כ -30 דקות. תשליך את צרור הקורנית וקליפת הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
8
עבודה בקבוצות, לרקוח את המרק עד חלקה. תחזיר את זה לסיר.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את השמנת הכבדה ומתבלים במלח. שמור על המרק חם.
מרכיבים שתצטרך
10
לנקז את הלב ארטישוק כולו לטפוח יבש לחלוטין. חותך דק את הלב במנדולינה. במחבת בינונית, מחממים את שמן הזית הטהור עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים את לב הארטישוק פרוס ומטגנים על חום גבוה, ערבוב מדי פעם, עד הזהב, על 1 1/2 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את פרוסות ארטישוק מטוגן מגבות נייר כדי לנקז; מפזרים קלות עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
12
מצקת את המרק לקערות. תלוש קצת שבבי פרמזן במרכז, למעלה עם ארטישוקים מטוגנים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך