קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

ארטישוק מאודה בסיסי

ארטישוק מאודה בסיסי
ארטישוקים מאודים בסיסיים עשויים להיות רק תוספת שאתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 60 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. האוכל הביא לך אותו. וזה די טוב. מתכונים דומים: ארטישוק מאודה, ארטישוק מאודה, ו ארטישוק מאודה.

הוראות

1
ממלאים סיר בינוני עם אינץ ' של מים ומתבלים אותו עם כמה צביטות של מלח. הכנס סל ספינת קיטור; אם המים עולים דרך החורים של הסל, לשפוך קצת החוצה. מכסים את המחבת ומביאים את המים לרתיחה מעל חום גבוה, ואז להפחית את החום לנמוך ולתת למים להתבשל.בינתיים, לקצץ את הארטישוקים. משוך את כל עלים פגומים או חומים ולהשליך. באמצעות סכין משונן, לקצץ את הגבעולים, משאיר כחצי אינץ', ואז לחתוך את השלישי העליון המחודד. (הארטישוק צריך להתאים, גזע-בסופו של דבר, בסל ספינת הקיטור עם המכסה על המחבת.)
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
סל קיטורסל קיטור
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מניחים את גזע הארטישוק-בסופו של דבר בסל ספינת הקיטור, כיסוי, ואדים במשך 20 דקות. בדוק עבור doneness על ידי משיכת עלה חיצוני מכל אחד ולתקוע את הבסיס של הגבעולים עם סכין חדה—אם העלים יורדים בקלות ואת הסכין מחליק בקלות לתוך הבסיס, הארטישוקים מוכנים. אם הם לא, קיטור לעוד 10 עד 15 דקות לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
ארטישוקארטישוק
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
סכיןסכין
3
מגישים עם רוטב הטבילה על פי בחירתך. לקבלת הוראות כיצד לאכול ארטישוק, ראה המדריך המאויר שלנו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה
ארטישוקארטישוק