קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות8
ציון בריאות53
מגזין

ארטישוקים מטוגנים בשמן זית ולימון

ארטישוקים מטוגנים בשמן זית ולימון
ארטישוקים מטוגנים בשמן לימון זית יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 198 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, גזר, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 25 שעות. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. נסו ארטישוקים מטוגנים בשמן זית ולימון, שמן זית-ארטישוקים מטוגנים וסופריטו, ו ארטישוקים בטעם לימון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים חצאי לימון לקערה גדולה של מים קרים, לסחוט לשחרר מיץ.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את הסנטימטר העליון של 1 ארטישוק לכופף בחזרה עלים חיצוניים עד שהם הצמד קרוב לבסיס (לשמור על גזע מחובר). השליכו עוד כמה שכבות באותו אופן עד שתגיעו לעלים צהובים חיוורים.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים עלים שנותרו סומקים עם החלק העליון של תחתית ארטישוק באמצעות סכין חדה. לקצץ חלקים סיביים ירוקים כהים מן הבסיס ואת הצדדים של ארטישוק.
מרכיבים שתצטרך
4
לקלף צדדים של גזע למטה לליבה פנימית חיוורת. לשים במי לימון תוך הכנת ארטישוקים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
5
לבשל שאלוט, גזר, שום, וזרעים ב 1/4 כוס שמן בסיר כבד 4-5 ליטר (סיר צריך להיות רחב מספיק כדי להחזיק ארטישוק בשכבה 1 עם גבעולים מצביעים כלפי מעלה) מעל חום בינוני, ערבוב מדי פעם, 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים מים, גרידה, ו 3 כפות מיץ לימון ולהביא לרתיחה. לעמוד ארטישוקים בסיר ועונה עם 1 כפית מלח ופלפל 1/4 כפית. מכסים ארטישוקים בנייר שעווה, ואז מכסה, ומבשלים מעל חום בינוני-נמוך עד הבסיסים הם רק במכרז כאשר פירסינג עם סכין, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר ארטישוקים לצלחת נוזלי בישול מילואים. כאשר ארטישוק הם מגניבים מספיק כדי להתמודד, חצי לאורכו. לגרוף החוצה ולהשליך חנק פנימי (מרכז מטושטש וכל עלים חדים).
מרכיבים שתצטרך
8
חום 2 כפות שמן במחבת כבדה 12 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה עד שהוא מנצנץ, ואז הצדדים לחתוך חום של ארטישוק ב 2 קבוצות, על 2 דקות לכל אצווה, העברה לצלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
9
הוסף שמור בישול נוזלי למחבת יחד עם הנותרים מיץ לימון כף הנותרים 2 כפות שמן. מרתיחים במרץ 3 דקות, ולאחר מכן מערבבים פטרוזיליה ושופכים מעל ארטישוק.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
1
ארטישוק יכול להיות מטוגן 1 יום קדימה ומקורר נוזלי בישול. לחמם כדי להתחמם לפני שתמשיך.
מרכיבים שתצטרך