קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

בטטה וקשיו קורמה על אורז קוקוס

בטטה וקשיו קורמה על אורז קוקוס
בטטה וקשיו קורמן על אורז קוקוס יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 422 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. גשו לסופר וקנו אורז בסמטי, מלח, כוסברה טחונה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: בטטה וקשיו קורמן על אורז קוקוס, גבינה Paneer ברוטב קוקוס קשיו ארומטי (Paneer Korma), ו בטטה & אננס קורמה.

הוראות

1
כדי להכין אורז, להביא הראשון 3 מרכיבים לרתיחה בסיר בינוני. מערבבים באורז, ומבשלים, חשוף, במשך 5 דקות. מכסים, להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות או עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום; תן לעמוד 10 דקות. קצפת עם מזלג לפני ההגשה.
3
כדי להכין קורמה, בעוד אורז מבשל, לחמם תנור הולנדי על אש בינונית. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מוסיפים את הבצל; מבשלים 7 דקות או עד רך, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
5
הוסף זנגביל, כוסברה, garam masala, ושום; לבשל 2 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
6
מוסיפים בטטה, 1 כוס מים, עגבניות, 3/4 כפית מלח. מביאים לרתיחה; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות או עד בטטה רך. מערבבים בכוסברה, ממרח צ ' ילה, וטופו.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
7
מגישים קורמה על אורז, ומעל עם יוגורט וקשיו.
מרכיבים שתצטרך
קשיוקשיו
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי לא מבושלאורז בסמטי לא מבושל11 קילו קישואים,הדבק צ'ילה עם שוםהדבק צ'ילה עם שום3(חוֹרֶף)כוסברה קצוצה דקכוסברה קצוצה דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ3(חוֹרֶף)יוגורט ללא שומן רגיליוגורט ללא שומן רגיל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף קצוץעגבניות שזיף קצוץ2(חוֹרֶף)קשיו קצוצים דק קלוי יבשקשיו קצוצים דק קלוי יבש1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבטטה קלופה קצוצהבטטה קלופה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה מופחתת שומן טופו מוצק ארוז, סחוט וחתוך לקוביות (1/2 אינץ')חבילה מופחתת שומן טופו מוצק ארוז, סחוט וחתוך לקוביות (1/2 אינץ')

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.