קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

בטטות מסוכרות דרומיות

בטטות מסוכרות דרומיות
בטטות מסוכרות דרומיות עשויות להיות רק התוספת שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 0 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 201 קלוריות. המתכון הזה מכסה 1% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם בטטות, סוכר, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית בלתי אפשרי של 7%. מתכונים דומים: בטטות מסוכרות-דרום מסורתי, בטטות מסוכרות דרומיות אפויות, ו בטטות מסוכרות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פורג מרתפים קלאסיק ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
פורג ' מרתפים קלאסיק ריזלינג
פורג ' מרתפים קלאסיק ריזלינג
# 31 יין הצופה העליון 100 של 2017 פורג מרתפים' היין החשוב ביותר שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח סנקלייק. התסיסה מתרחשת עם שמרים מקומיים בחביות צרפתיות ניטרליות (65%) והשאר בנירוסטה. עם רמת בשלות זו, התסיסה נמשכה בסוף האביב על מנת לסיים את יבש העצם.חבוש, לימון, שומר ולוחלהתערבב עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.