קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

בטן חזיר מטוגנת בסגנון קולומביאני (Chicharrón Colombiano)

בטן חזיר מטוגנת בסגנון קולומביאני (Chicharrón Colombiano)
בטן חזיר מטוגן בסגנון קולומביאני (Chicharrón קולומביאנו) עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 881 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 90 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך סודה לשתיה, בטן חזיר, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב סודה לשתיה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון פטל פשוטה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הובא לכם על ידי המתכונים הקולומביאנים שלי. , שהוא מוצק. נסו Arroz Chino Al Estilo Colombiano (אורז מטוגן בסגנון קולומביאני), בסגנון קולומביאני ממולאים קציץ בשר (Albondigón קולומביאנו), ו Chicharron בסגנון דומיניקני ( עורות חזיר מטוגנים) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את חתיכות בשר חזיר הבטן, העור בצד למטה על משטח עבודה ולאחר מכן לעשות 1 ½ אינץ חתכים לרוחב על כל חתיכה, להיזהר לא לחתוך את העור.לשפשף את רצועות בטן חזיר עם סודה לשתיה ומניחים בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
בטן חזירבטן חזיר
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את המים והמלח. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך עד שהמים מתאדים.כאשר כל המים מתאדים להגדיל את החום בינוני ומבשלים את chicharrones במשך כ 15 עד 20 דקות או עד שהם זהובים ופריכים.
מרכיבים שתצטרך
כוסות שבבי טורטיה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל ביס (בערךכוסות שבבי טורטיה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל ביס (בערך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים