קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות5
מגזין

ביצים מקושקשות מתובל

ביצים מקושקשות מתובל
ביצים מקושקשות מתובל הוא lacto אובו צמחוני ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 230 קלוריות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש בצל, עלי כוסברה, ידית חמאה, וביצים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. וזה לא כל כך מצוין. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: ביצים מקושקשות, איך לעשות ביצים מקושקשות / ביצה s, הכי טוב ביצים מקושקשות אי פעם, ו הכי טוב ביצים מקושקשות.

הוראות

1
לרכך את הבצל וצ ' ילי בחמאה. מוסיפים את הביצים המוכות וקמצוץ חלב. כאשר כמעט מקושקשת, בעדינות לערבב קומץ עגבניות חתוכות לקוביות ואחריו כמה עלים כוסברה. מתבלים ואוכלים על טוסט.
מרכיבים שתצטרך
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
(קיבלר)(קיבלר)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: יין מבעבע

יין מבעבע הוא בחירה מצוינת עבור ביצים מקושקשות. גם אם אתה לא עושה מימוזה, יין מבעבע הוא נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם יותר היום, ליין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, זה מנקה את החיך, אשר חשוב מאז חלמון ידוע המעיל את החיך. אתה יכול לנסות ברוט בציר צ ' ארלס Heidsieck. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 94 דולר לבקבוק.
צ 'ארלס Heidsieck וינטג' ברוט
צ 'ארלס Heidsieck וינטג' ברוט
צהוב זהוב מבריק, מבריק עם ניצוצות של ירוק ותסיסה עדינה. האף מורכב עם הערות של הדרים מסוכרים ופירות יבשים, עם גוונים של פקאן ואגוז לוז. ההתקפה היא שופעת חיים ומותקת לפני ציר למרקם עגול, נדיב יותר, ההלוואות לצפיפות יוד ומינרליות בולטת יותר. הגימור הארוך מבטא שפע של ניחוחות עשירים, הערות פורשות של קרמל והדר, כגון yuzu.תערובת: 60% פינו נואר, 40% שרדונה