קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

ביצים עם צ'יפס טורטייה, סלסה וגבינה

ביצים עם צ'יפס טורטייה, סלסה וגבינה
ביצים עם צ'יפס טורטייה, סלסה, וגבינה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 307 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. גשו לסופר וקנו חמאה, סלסה, צ'יפס טורטייה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו ביצים עם צ'יפס טורטייה, סלסה וגבינה, סלסת התירס של אן עם צ'יפס טורטייה, ו סלסה דרום מערבית חמה עם צ'יפס טורטייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת nonstick גדולה, מעל חום בינוני, להמיס את החמאה.בינתיים, בקערה גדולה, לטאטא יחד את הביצים, החלב או המים, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פלפלפלפל
מיםמים
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים את התערובת לתוך המחבת ומבשלים, ערבוב מדי פעם, כדי doneness הרצוי, 4 עד 5 דקות. ממש לפני הביצים נקבעות, מקפלים בגבינה. כאשר הביצים מבושלות, מערבבים בסלסה וצ ' יפס טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
גבינהגבינה
סלסהסלסה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.