קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

בננה-עלה עטוף סנאפר

בננה-עלה עטוף סנאפר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סנאפר בננה-עלה עטוף. מנה אחת מכילה 370 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו ממרח חסילונים, עיסת תמרינדי, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. נסו דגים עטופים עלה בננה, צליה: דגים ממולאים עטופים עלה בננה, ו בננה עלה-ים צ'יליאני עטוף עם בצל אדום כבוש (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.