קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

ברביקיו בגריל ארוחת ערב צלעות חזיר

ברביקיו בגריל ארוחת ערב צלעות חזיר
ברביקיו בגריל חזיר צלע ארוחת ערב עשויה להיות מה שחיפשתם. מתאים ל-30 מנות. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 68 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לך אלף רוטב איילנד, צלעות חזיר, ירקות סלט קרועים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו ארוחת ערב צלע חזיר, ארוחת ערב צלע חזיר לשניים, ו ארוחת ערב צלע חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריל משומן בחום לחום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
סדר כל אוזן של תירס על חתיכת נייר כבד חובה; להפיץ עם חמאה. לעטוף תירס באופן מאובטח.
מרכיבים שתצטרך
תירס על קלחתירס על קלח
חמאהחמאה
מורחיםמורחים
תירסתירס
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
תירס גריל 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
שים צלעות על הגריל. תירס גריל עם צלעות 10 עד 12 דקות. או עד תירס הוא מכרז צלעות נעשים (145), פונה לעתים קרובות צחצוח צלעות עם רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
תן לצלעות לעמוד 3 דקות.
6
מגישים צלעות עם תירס וירקות סלט טפטף עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
תירסתירס

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה השמורה של Elway 7cellars. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.