קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

ברוסקטה עגבניות מקורמל

ברוסקטה עגבניות מקורמל
עשוי להיות רק מתאבן עגבנייה מקורמל אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 204 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם בגט דק, עגבניות שרי, עלי בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו קרמל-ברוסקטה בצל, בצל מקורמל & שרימפס ברוסקטה, ו גבינת עיזים, בצל מקורמל וברוסקטה תאנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל בינוני (350 עד 450).
2
חותכים 18 פרוסות אלכסוניות דקות מבגט, סכין זווית כך שכל פרוסה היא 3 עד 4 ב. ארוך. שמור את הלחם שנותר לשימוש נוסף. הגדר פרוסות באגט על מגש ומברשת בכל רחבי עם כ 1 כף. שמן.
מרכיבים שתצטרך
3
מסדרים לחם על אסלת בישול וגריל עם מכסה למטה, פונה פעם אחת עם מלקחיים, עד השחמה, 1 עד 3 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
4
העברה למגש.
5
מחממים מחבת ברזל יצוק גדולה או מחבת חסינת תנור אחרת על אסלת בישול, עם מכסה למטה, עד ריקודי מים כאשר מפוזרים על מחבת, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
הוסף 1 1/2 כף. שמן התפשטות עם מברשת חסינת חום.
מרכיבים שתצטרך
7
יוצקים חצאי עגבניות למחבת, ולאחר מכן במהירות לפנות עם מלקחיים כך כולם לחתוך בצד למטה.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים 1/4 כפית. כל מלח ופלפל. מבשלים עם מכסה גריל למטה, מבלי לערבב, עד מיצים להתאדות עגבניות מושחרים בצד לחתוך, 10 עד 15 דקות. בעדינות לשחרר עגבניות מחבת עם מרית מתכת רחבה כפי שהם עשו ולהעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
9
ריקוטה כפית לתוך קערה טפטוף שנותר 1/2 כף. שמן למעלה. שים בזיליקום בקערה אחרת. צאו להרמת כוסית עם עגבניות, ריקוטה, בזיליקום, מלח ופלפל כדי שאנשים יוכלו לבנות ולתבל את הברוסקטות שלהם בעצמם.
מרכיבים שתצטרך