קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

בשר חזיר ברוטב צ'יפוטלה

בשר חזיר ברוטב צ'יפוטלה
בשר חזיר ברוטב צ'יפוטלה עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 185 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון מגיש 2 . לכו לחנות ותביאו אורגנו, צ'יפוטלה צ' ילה באדובו, מיץ תפוזים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. מתכונים דומים: Chipotle-בשר חזיר במרינדה טנדרלוין, Chipotle הדר במרינדה בשר חזיר Tenderloin, ו צ'יפוטלה ליים ברוטב צלעות חזיר צלויות או פילה.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec העילית La Celian עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
סיליה עלית מלבק
סיליה עלית מלבק
ניחוחות מורכבים שבהם בולט הפרי האדום והעסיסי, עם תרומה פרחונית אלגנטית ועשבי תיבול טריים.ההזדקנות באלון השיגה ביין זה שילוב מעודן השורר את הפרי. בפה יש כניסה מחמירה ואורך גדול. בפה, הטאנינים רכים ומשיי. אידיאלי לשתות עם לוח גבינת עיזים, מכיל חיסון קלוי, humita, ירקות קלויים, אגסים בהפחתת Malbec.