קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

בשר חזיר עם רוטב דיז'ון פטל

בשר חזיר עם רוטב דיז'ון פטל
בשר חזיר עם רוטב דיז'ון פטל נטול גלוטן,, ללא חלב וידידותי לפודמפה מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 276 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו ריבת פטל, פילה חזיר, תערובת פלפל שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בריבת הפטל תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם ברים קראמבל ריבת פטל סוכר חום כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 51%. נסו בשר חזיר עם רוטב דיז'ון מרסלה, בשר חזיר עם רוטב חום דיז'ון, ו פנקו קרום חזיר עם רוטב שמנת דיז'ון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
משטחים פרוסות חזיר ל-1/4 אינץ'. עובי; מפזרים תערובת פלפל. במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול על אש בינונית, מבשלים חזיר בשמן בקבוצות במשך 2-3 דקות מכל צד או עד שהמיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
חזיר מבושלחזיר מבושל
פלפלפלפל
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר ושמור על חום.
3
באותה מחבת מוסיפים את הריבה, החומץ והחרדל תוך ערבוב לשחרור חתיכות שחומות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; ומבשלים, חשף, למשך 1 דקה או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
חומץחומץ
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מגישים עם חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, Malbec, סנג ' ובזה

שקדי חזיר עובדים ממש טוב עם פינו נואר, מלבק וסנג ' ובזה. גופו הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלים רטבים בשריים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאניים בעלי גוף מלא עם חתכים שומניים וברביקיו. יקב האן מונטריי פינו נואר עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.