קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מגזין

ג'מייקני רטוב Jerk Rub

ג'מייקני רטוב Jerk Rub
צריך מרינדה ללא גלוטן וטבעוני? עיסוי ג'מייקני רטוב יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 612 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם אבקת צ'ילי, טימין, כוסברהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. נסו סלמון צלוי עם רוטב ג'מייקני ביתי, ג'מייקני לשפשף, ו ג'מייקני לשפשף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בבלנדר (או להשתמש בבלנדר אמולסיה). להתמזג לתוך בצק עבה, עבה. מקררים לפחות 2 שעות כדי שטעמים יתערבבו. (אתה יכול גם לבחור רק לערבב היטב עבור לשפשף chunkier).התערובת תשמור במיכל אטום בחוזקה במקרר במשך כמה חודשים.
מרכיבים שתצטרך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1(חוֹרֶף)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2(יכול להיות או להרחיק)1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב2(יכול להיות או להרחיק)חתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)3שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץ דק (אודותבצל ירוק, קצוץ דק (אודות1(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1פלפל habanero, מאודה וקצוץ דקפלפל habanero, מאודה וקצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות