קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

גויאבה-ג'לטו ג' ינג'ר מסוכרים

גויאבה-ג'לטו ג' ינג'ר מסוכרים
גויאבה-סוכריות ג'ינג'ר ג' לטו דורש סביב 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 134 קלוריות. מתכון ללא גלוטן וצמחוני זה משרת 8 . 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. גשו לסופר וקנו מלח, חלמונים, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 28%. מתכונים דומים: גויאבה-ג'לטו ג' ינג'ר מסוכרים, ג'לטו דלעת עם ג' ינג'ר מסוכרים ושוקולד מריר, ו ג'לטו מייפל עם בייקון מסוכרים.

הוראות

1
שלב חלב יבש, חלב מתאדה ומשחת גויאבה בסיר בינוני על אש נמוכה. מבשלים 15 דקות או עד להדביק גויאבה מתמוסס, תוך ערבוב מתמיד.
מרכיבים שתצטרך
חלב מתאדהחלב מתאדה
אבקת חלבאבקת חלב
גויאבהגויאבה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
שלב וניל, מלח וחלמונים בקערה גדולה, תוך ערבוב עם מטרפה. מוסיפים בהדרגה תערובת חלב לקערה, תוך ערבוב מתמיד עם מטרפה. מחזירים את התערובת לתבנית. מבשלים על אש בינונית 10 דקות או עד שהתערובת מצפה דק את גב הכף או רושמת 160 על מדחום, תוך ערבוב מתמיד עם מטרפה (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש ומערבבים פנימה חלב מופחת שומן. מיד לשפוך תערובת לתוך קערה. מכסים ומצננים 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
2 אחוז חלב2 אחוז חלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
שופכים תערובת לפחית המקפיא של מקפיא גלידה; להקפיא לפי הוראות היצרן. מערבבים ג ' ינג ' ר קצוץ לתערובת. כף ג ' לטו למיכל בטוח למקפיא. לכסות ולהקפיא 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לאטוג ' לאטו
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קרםקרם
קרחקרח
5
מקשטים עם זנגביל נוסף מנטה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מנטהמנטה