קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות69
מגזין

גזר הודי, אפונה ותפוחי אדמה

גזר הודי, אפונה ותפוחי אדמה
גזר הודי, אפונה ותפוחי אדמה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 522 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא תפוחי אדמה, מלח, כורכום טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. מתכונים דומים: כרובית הודית "Sabji" עם אפונה וגזר, Keema בשר הודי עם גזר ותפוחי אדמה, ו תפוחי אדמה הודיים, אפונה וכרובית.

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל, ומתבלים עם כמון, כורכום, כוסברה, אבקת צ ' ילי ומלח. מבשלים ומערבבים עד הבצל הוא השחמה.
מרכיבים שתצטרך
3
להפחית את החום בינוני, ומערבבים את תפוחי האדמה, גזר ואפונה. מערבבים למעיל, ואז מכסים ומבשלים עד שתפוחי האדמה רכים, כ -20 דקות. מערבבים מדי פעם, ומוסיפים מים במידת הצורך כדי לשמור על מזון מלהידבק למחבת.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.