קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

גיא מבשל עם ילדים: E. J. והפסטה של גיא

גיא מבשל עם ילדים: E. J. והפסטה של גיא
אי-ג'יי והפסטה של גאי הם אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 733 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 48 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פטריות, בצל, ציר עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת הכבדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופות שלג תוצרת בית עם ביצי חמאת בוטנים של ריס כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. וזה מעולה. מתכונים דומים: גיא מבשל עם ילדים: E. J. והפסטה של גיא, גיא מבשל עם ילדים: כריך פסטו ומוצרלה של דאנקן, ו גיא מבשל עם ילדים: חזה עוף תפוח חמוציות של מיקאלה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת לטחון מעל חום גבוה, מוסיפים את שמן הזית ומאפשרים להגיע לטמפרטורה גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד שהתרכך מעט, 1 עד 2 דקות. מערבבים את הנקניקיות ופלפלים אדומים, הקפד להזיז את המחבת סביב ולהמשיך ערבוב אפילו לבישול. לבשל 1 עד 2 דקות. מערבבים את הפטריות ואת הברוקולי ומבשלים 1 עד 2 דקות. מערבבים את השום הקצוץ ומבשלים 3 עד 4 דקות, ערבוב כל הזמן. (השום צריך לקחת על צבע זהוב, אבל הקפד לא לתת לו לשרוף.) מערבבים את העוף הקצוץ ומבשלים 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
פטריותפטריות
ברוקוליברוקולי
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
Deglaze המחבת על ידי הוספת ציר עוף. מערבבים סביב כדי מעיל את כל החומרים.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הפסטה למחבת, מערבבים למעייל ומבשלים 1 עד 2 דקות. מערבבים את הקרם מפזרים בגבינה ומבשלים 2 עד 3 דקות. מערבבים את הפטרוזיליה והתרד.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
תרדתרד
גבינהגבינה
קרםקרם
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הסר את הפסטה מהחום.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
7
יוצקים את הפסטה על צלחת, למעלה עם עגבניות ועוד גבינה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
גבינהגבינה
פסטהפסטה

ציוד

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקברוקולי קצוץברוקולי קצוץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף בגריל בשלישיתעוף בגריל בשלישית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3(חוֹרֶף)שום קצוץ דקשום קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקניק איטלקי קצוץ (חם או מתוק)נקניק איטלקי קצוץ (חם או מתוק)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסות דקפטריות פרוסות דק2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררת, בתוספת יותר להגשה, אופציונליפרמזן מגוררת, בתוספת יותר להגשה, אופציונלי2(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפנה ריגוטה מחיטה מלאה, מבושל אל דנטה ומתוחהפנה ריגוטה מחיטה מלאה, מבושל אל דנטה ומתוחה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות רומא קצוץעגבניות רומא קצוץ3(חוֹרֶף)תרד טרי קצוץתרד טרי קצוץ