קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות10
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת וניל השביעית

גלידת וניל השביעית
גלידה ונילן השביעי יכול להיות רק ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1248 קלוריות, 16 גרם חלבון, ו 100 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. מתכון זה מכלמתכונים יש 35 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. זה מושלם עבור קיץ. גשו לסופר וקנו סוכר, שעועית וניל, חלב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 56%, וזה טוב. מתכונים דומים: גלידת ונילן (בתוספת קינוח גלידת קפה וונילן), וניל סוכר עוגיות בצק גלידה וגלידה יצרנית בגידה, ו עוגת גלידת וניל שוקולד קלה (עם כריכי גלידה).

הוראות

1
בסיר כבד על אש בינונית, שלבו שמנת וחלב.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מניחים שעועית וניל וגירודים בסיר, ומפזרים חצי מהסוכר הלבן. אפשר רק לבוא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בינתיים מקציפים בקערה את החלמונים יחד עם יתרת הסוכר ותמצית הווניל. כאשר הקרם מוכן, יוצקים שליש ממנו לתערובת הביצים, ומציפים.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חלמון ביצהחלמון ביצה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
יוצקים את תערובת הביצים לשמנת החמה שנותרה ומחזירים לאש עד שהתערובת מצפה את גב כף המתכת. לא להרתיח.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
ביצהביצה
5
מסננים פודינג ומצננים עד שהוא קר. ואז לשפוך לתוך המכל של יצרנית גלידה להקפיא על פי הוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

ניתן לשלב גלידת ונילן עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "