קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

גריסי עשבים מסקרפונה שמנת

גריסי עשבים מסקרפונה שמנת
צריך ללא גלוטן, ארוחת בוקר ראשונית וצמחונית? קרמי Mascarpone שיבולת שועל יכול להיות מתכון מצוין לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 165 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לך שום, מלח, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. עם כפית ציון של 22% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: קרמי Mascarpone עשב גריסים, דיווה מקומית של עשב מצופה בשר חזיר Tenderloin עם ירקות & גריסים, ו קרמי מסקרפונה ולינגוויני תרד.

הוראות

1
בסיר 5 ליטר, לשלב את החלב, המניה, ושום. בנדיבות העונה תערובת עם מלח.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את הגריסים לתוך הנוזל הקר ומביאים את התערובת לרתיחה, מטאטא כל הזמן. מיד להפחית את החום לרתיחה ולהמשיך לערבב עד גריסים רכים ושמנת, לפחות 20 דקות. במידת הצורך, להוסיף מלאי נוסף כדי להמשיך לבשל את שיבולת השועל. מערבבים את החמאה, מסקרפונה ועשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
3
צופה, שלא יכול להיות טבח מקצועי, סיפק את המתכון הזה. טבחים רשת מזון שפים לא בדקו את המתכון הזה ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות ייצוג לגבי התוצאות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. טטומר ונדנברג ריזלינג עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
טטומר ונדנברג ריזלינג
טטומר ונדנברג ריזלינג
פירות אבן ופרחים לבנים בזר. אותם פירות לשאת על הטעם יחד עם מרקם שעווה, כמעט דבש. פוטנציאל הזדקנות מעולה. אנא decant.