קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות7
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

גרנולה פרפייטס של גרן

גרנולה פרפייטס של גרן
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, פרפאי הגרנולה של גראן עשויים להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 16 מנות עם 314 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 16 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בסביבות 45 דקות. אם יש לך קוקוס, סירופ מייפל, דבש ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 52%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פרפאי יוגורט וגרנולה, פרפיטים גרנולה מדהימים, ו פרפייט יוגורט גרנולה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
שלב את החמאה, הסירופ והדבש; מזלפים מעל תערובת שיבולת שועל ומערבבים עד לציפוי טוב.
מרכיבים שתצטרך
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
3
יוצקים לתוך 13-ב משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 למשך 30 דקות, תוך ערבוב כל 10 דקות. מצננים על רשת; להתפורר לחתיכות.
ציוד שתשתמש בו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
שלב את הפירות בקערה גדולה. לכל פרפה יש להניח 2 כפות יוגורט, 2 כפות גרנולה ו -3 כפות עגולות פירות בכוס פרפה או בקערת קינוח. חזור על שכבות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
6
מפזרים גרנולה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן1 כוס (8 אונקיות) יוגורט וניל מופחת שומן
7
מגישים מיד.

מרכיבים

21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעד 3 בננות יציבות בינוניות, פרוסותעד 3 בננות יציבות בינוניות, פרוסות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול תפוזים מנדרין, סחוטיכול תפוזים מנדרין, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצוי ענבים ירוקיםחצוי ענבים ירוקים11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקטכל ציפורן טחון, ג'ינג'ר ואגוז מוסקט567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם אננס tidbits, סחוטהאם אננס tidbits, סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שומשום, קלוישומשום, קלוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים טריים פרוסיםתותים טריים פרוסים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט וניל כוסותיוגורט וניל כוסות5(יכול להיות או להרחיק)נבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים שלמיםשקדים שלמים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פרפה בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.