קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות54
מגזין

דג-חרב בגריל בסגנון סיציליאני

דג-חרב בגריל בסגנון סיציליאני
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? דג חרב בסגנון סיציליאני בגריל יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1801 קלוריות, 179 גרם חלבון ו 115 גרם שומן. זה מושלם עבור יום העצמאות. לכו לחנות ותרימו פלפל טחון, מיץ לימון, סטייקים של דג-חרב, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מלח השולחן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד צ'יפס בננה לחם בתוספת בננה מתוקה Roundup כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכונים דומים: דג-חרב בגריל בסגנון סיציליאני, דג חרב סיציליאני, ו דג חרב, בסגנון סיציליאני.

הוראות

1
מחממים גריל על גבוה(או מחממים את המטאטא על גבוה). בקערה קטנה, מערבבים את מיץ הלימון עם המלח עד שהמלח מתמוסס. מערבבים אורגנו. לאט לאט לטאטא בשמן זית מתבלים בנדיבות עם פלפל.גריל סטייקים דג חרב על חום גבוה (קרוב לחום ככל האפשר), מפנה פעם אחת, עד מבושל דרך, 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק דג חרבסטייק דג חרב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
להעביר את הדג למגש. לדקור כל סטייק דגים בכמה מקומות עם מזלג כדי לאפשר לרוטב לחדור.באמצעות כפית, לנצח את הרוטב, ואז לטפטף אותו על הדגים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tangent Paragon יקב פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.