קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

דובוס טורטה

דובוס טורטה
Dobos טורט יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 272 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות אם יש לך תמצית vanillan, מלח, גרידת לימון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. . וזה די גרוע. נסו Dobos Torte, Dobos Torte, ו Dobos Torte (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F (205 מעלות C). הכינו שני מעגלי קרטון בגודל 10 אינץ'. בנדיבות משמנים מחבת קפיץ 9 אינץ ' עם חמאה רכה, ואבק עם קמח.
מרכיבים שתצטרך
2
מקציפים את החלבונים עד מוקצף, ובהדרגה להוסיף 1 כוס סוכר. מקציפים רק לפסגות רכות. בקערה אחרת, לנצח את החלמונים עם חלב, קליפת לימון, וניל, ומלח. מקפלים את זה לחלבונים. מנפים את הקמח על תערובת הביצים, ומקפלים פנימה.
מרכיבים שתצטרך
3
מורחים 1 1/3 הבלילה כוסות למחבת מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
4
אופים במשך כ 5 עד 9 דקות, או עד כתמים קטנים, חומים מתחילים להופיע על העוגה.
5
הסר את העוגה מהתנור, והסר שכבה מהמחבת עם מרית. אבק את העוגה בקלילות עם קמח, ומניחים על מתלה כדי להתקרר. גריז מחבת שוב, וחזור על תהליך זה עד שכל הבלילה משמשת, כ 6 פעמים יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את השכבות בין נייר שעווה, ומכסים במגבת. שכבות צמרמורת במשך כמה שעות. הפוך את קרם חמאה השוקולד.
מרכיבים שתצטרך
7
שכבה של השכבות המצוננות על אחד מעגלי הקרטון עם קרם החמאה. התחל עם שכבה אחת; לכסות עם קרם חמאה, ולאחר מכן לחץ למטה עם שכבה אחרת כדי להפוך חותם טוב. חזור על זה עם השכבות הנותרות, אבל שמור שכבה אחת. לעטוף את העוגה בפלסטיק, ולהירגע לפחות 6 שעות יחד עם קרם חמאה הנותרים. משמנים את הקרטון השני עם הקיצור, ומניחים את השכבה האחרונה עליו.
מרכיבים שתצטרך
8
מניחים 1 כוס סוכר למחבת לא מקל על חום בינוני. אפשר סוכר לבשל עד הקצוות נראה נמס וחום. התחל ערבוב עם כף עץ. מבשלים עד שהסוכר הופך לצבע ענבר, והוא חלק. בזהירות לשפוך את הקרמל על החלק העליון של השכבה האחרונה, ולהתפשט לקצוות עם סכין משומן. במהירות, באמצעות סכין משומן, להכניס את החלק העליון של הקרמל לתוך 16 טריזים. אפשר להתקרר מעט, ולאחר מכן retouch את המדדים עם הסכין שוב.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים שכבה על גבי הדלפק מאובק עם סוכר, ולאפשר לקרמל להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
10
מניחים קצת חמאה יותר על גבי torte הצונן, העליון עם עגול הקרמל. כפור את הצדדים עם קרם חמאה שנותר. תרגיע את הטורט לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך