קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות44
מגזין

דרום מערב טונה ושעועית שחורה

דרום מערב טונה ושעועית שחורה
דרום מערב טונאן ושעועית שחורה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 302 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם שעועית, שמן צמחי, טונאן במים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו מאפינס ביצה בסגנון דרום מערב עם שעועית שחורה ותירס, סלט טונה עם שעועית שחורה, ו טונה, שעועית קנליני וזיתים שחורים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת 10 אינץ ' מעל חום בינוני. מבשלים בצל, צ ' ילי ושום בשמן על 2 דקות, תוך ערבוב כל הזמן, עד הבצל מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מערבבים במרכיבים הנותרים. מבשלים כ 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד חם.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.