קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 33 דק.
מנות18
ציון בריאות37
מגזין

האם ג'ורג'יה עם אפרסק לקשט

האם ג'ורג'יה עם אפרסק לקשט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d 'oeuvre, אז תנו הזדמנות ל ג' ורג'יה חזיר עם אפרסק לקשט. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 785 קלוריות, 93 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 18 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם סוכר, סוכר ממתקים, חומץ סיידר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -33 דקות. נסו עוגת אפרסק ג'ורג'יה, סופלה אפרסק ג'ורג'יה, ו מתוק כמו פאי אפרסקים מג'ורג'יה. (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את החזיר בסיר גדול, ולמלא את הסיר עם מספיק מים קרים כדי לכסות את החזיר. להביא את המים ל 170 עד 180 מעלות F (מתחת לרתיחה; אם מבושל, בשר חזיר יהיה לפצח במפרק). מבשלים בטמפרטורה זו במשך 3 שעות, ואז לתת להתקרר במי הבישול.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
כאשר מוכן להמשיך עם המתכון, להסיר את החזיר מהמים. עם סכין, להסיר את העור מן החזיר, לקצץ את פני השטח של הבשר שבו הוא חום ועור-כמו סביב עצם השוק. כדי להקל על גילוף מאוחר יותר, להסיר את האגן או עצם הירך על ידי הפעלת סכין סביבו. כאשר העור הוסר, לקצץ את כל אבל שכבה דקה של שומן לבן מפני השטח של בשר חזיר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
עצםעצם
בשרבשר
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
3
הפעל את נקודת הסכין שלך דפוס חוצה דרך השומן הנותר על החלק העליון של בשר חזיר, חיתוך מעט לתוך פני השטח של הבשר. ניקוד זה יעזור זיגוג לדבוק הבשר בזמן שהוא מבשל. מחממים התנור ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
בשרבשר
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
תנורתנור
4
בקערה קטנה, לערבב את הריבות, פלפל, חרדל, חומץ בלסמי, ואת allspice יחד.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
משמרמשמר
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
חרדלחרדל
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מורחים את ציפוי הזיגוג על פני השטח העליון של החזיר, מניחים אותו במחבת צלייה, ואופים בתנור f 350 מעלות במשך 30 דקות. להפחית את החום ל 325 מעלות F, ולהמשיך לבשל את החזיר במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
6
מפזרים את אבקת הסוכר על גבי, ומבשלים עוד 30 דקות, עד מזוגג יפה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
7
מעבירים את החזיר למגש, ומניחים אותו בצד במקום חם בזמן שאתה מכין את רוטב האפרסק. זרוק את השומן המצטבר במחבת הצלייה, ולהוסיף את כוס 1 של מים לטפטופים במחבת, תוך ערבוב כדי לשחרר ולערבב את המיצים המוצקים.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
רוטברוטב
מיםמים
חםחם
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
8
הוסף את דמי-glace, ולהביא לרתיחה. מילואים לשימוש ברוטב אפרסק.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
רוטברוטב
1
מחממים את החמאה בשתי מחבת גדולה, 2 כפות חמאה למחבת. כאשר הוא חם, להוסיף חצי טריזי אפרסק לכל מחבת, ו לטגן במשך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אפרסקאפרסק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים את הסוכר, מחלקים אותו בין המחבתות, וממשיכים לבשל במשך 3 עד 4 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
3
מוסיף את ג ' וליאן אפרסק מיובש והחומץ, חצי לכל מחבת, ומערבבים לערבב.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
אפרסקאפרסק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
שלב את התוכן של שני המחבתות בסיר אחד. מסננים את תערובת demi-glace שמורות על האפרסקים, ומערבבים במלח. אם הרוטב הוא דק יותר ממה שאתה רוצה, להוסיף את עמילן תפוחי אדמה מומס, ולהביא לרתיחה. מרתיחים 1 או 2 דקות. בעת שירותו, מערבבים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה
אפרסקאפרסק
באזיל!באזיל!
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
כדי להפוך גילוף קל יותר, לעשות חתך אנכי לתוך בשר חזיר כ 1 אינץ ' מעל עצם השוק. המטרה היא ליצור שומר שהסכין שלך לא ילך מעבר כאשר אתה חותך את החזיר; זה ייתן קצה תחתון נקי לפרוסות וגם להגן על היד שלך מהסכין במקרה זה קורה להחליק בזמן שאתה חותך את הבשר. חותכים את החזיר על ההטיה, לעצור בקצה לחתוך, ולסדר את הבשר על מגש חם.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
חםחם
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
6
מגישים 3 או 4 פרוסות של בשר חזיר לאדם עם כמה פרוסות של האפרסקים והרוטב כפיות סביב ועל הבשר.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקאפרסק
רוטברוטב
בשרבשר
חםחם

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום ג'וליאןעלי בזיליקום ג'וליאן11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים7קילוגרםבשר חזיר מבושל לחלוטיןבשר חזיר מבושל לחלוטין7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדמי-גלייס, חנות שנקנתהדמי-גלייס, חנות שנקנתה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשילוב דמי-גלאס ו deglazed טפטוףבשילוב דמי-גלאס ו deglazed טפטוף113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפרסקים יבשים, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץאפרסקים יבשים, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(חוֹרֶף)חרדל יבשחרדל יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי אפרסקשימורי אפרסק1קילוגרםאפרסקים בשלים (כ -10), כל מגולענים (אבל לא קלופים) וחותכים 8 טריזיםאפרסקים בשלים (כ -10), כל מגולענים (אבל לא קלופים) וחותכים 8 טריזים11 קילו קישואים,עמילן תפוחי אדמה מומס ב 1 כף מים (עבור עיבוי, במידת הצורך)עמילן תפוחי אדמה מומס ב 1 כף מים (עבור עיבוי, במידת הצורך)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, עבור deglazing טפטוף מן בשר חזיר אפוימים, עבור deglazing טפטוף מן בשר חזיר אפוי