קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות21
מגזין

החביתה הגבוהה ביותר בעולם

החביתה הגבוהה ביותר בעולם
צריך ללא גלוטן, ראשוני ומנה עיקרית ידידותית? החביתה הכי גבוהה בעולם יכולה להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 474 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 36 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, פלפל, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו צ'ילי העולם החדש, הלזניה הטובה בעולם, ו לחם שיפון מהעולם הישן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את broiler גבוה.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
לחמם את הסטייק והתרד במחבת סאוט או במיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מחבתמחבת
3
מניחים את כל החומרים, למעט חמאה, שאריות וגבינה בבלנדר ולעבד במהירות גבוהה במשך כ -10 שניות לשלב אוויר לתערובת; סודה קלאב ואבקת אפייה יסייעו לחביתה לעלות. (ניתן גם להשתמש בבלנדר ידני עם כוס עמוקה).
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
מים מוגזיםמים מוגזים
חמאהחמאה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
בלנדרבלנדר
4
ממיסים את החמאה במחבת גדולה ללא מקל על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים בתערובת הביצה, תוך שימוש במרית גומי, דוחפים לאט את הביצה המבושלת מצד אחד של תחתית המחבת לצד השני כדי לאפשר לביצה גולמית חדשה להגיע לתחתית המחבת ומבשלים (זה יוצר גובה ושומר על הקרקעית מפני שריפה).
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
6
כאשר החביתה מבושלת בתחתית והחלק העליון עדיין נוזלי, אתה יכול גם להעיף את החביתה במחבת כדי לסיים, או כדי להפוך את החביתה "הגבוהה" אפשרי, מניחים את המחבת ממש מתחת לטגן עם דלת התנור פתוחה והידית בולטת (זה יכול להמיס אחרת) במשך כ 30 שניות עד החביתה עולה וחום קל.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
7
מסירים מהחום, מוסיפים שאריות מחוממות ואת הגבינה, ומקפלים לחצי. כדי לשרת, לחתוך לחתיכות. אם תרצה, לשמור קצת מילוי וגבינה לשים על גבי לאחר קיפול.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה