קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

העוגיות הגדולות בעולם של דודה קורה

העוגיות הגדולות בעולם של דודה קורה
אם אתה רוצה להוסיף עוד חלב חינם מתכונים לקופסת המתכונים שלך, העוגיות הגדולות בעולם של דודה קורה עשויות להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 48 מנות עם 165 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. 37 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 1 שעה ו 45 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו סודה לשתייה, מרגרינה, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך יוצא מן הכלל ציון כף של 19%. מתכונים דומים: העוגיות הגדולות בעולם של דודה קורה, הבייגלה הרך הגדול בעולם, ו לחמניות הלזניה הגדולות בעולם.

הוראות

1
מחממים תנור ל 325 מעלות צלזיוס (165 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, קרם יחד את המרגרינה, חמאת הבוטנים, הסוכר הלבן והסוכר החום עד לקבלת תערובת חלקה. מקציפים פנימה את הביצים אחת אחת, מערבבים היטב אחרי כל אחת.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מרגרינהמרגרינה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
שלב את הקמח והסודה לשתייה; מערבבים לתערובת חמאת הבוטנים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מערבבים פנימה שוקולד צ ' יפס. זרוק על ידי ערימת כפיות על דפי עוגיות לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 12 עד 15 דקות בתנור שחומם מראש, או עד להשחמה קלה בקצוות. אפשר לעוגיות להתקרר על דפי העוגיות למשך דקה לפני שמוציאים למתלים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "