קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות19
מגזין

הפוך טאקו בר משלך

הפוך טאקו בר משלך
להכין חטיף טאקו משלך יכול להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 35 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 479 קלוריות. אם יש לכם צ'יפוטלס ברוטב אדובו, פלפלים חלפינו, גבינת מונטריי פלפל ג' ק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מתכונים דומים: תכין לעצמך טאקו., איך להכין טאקו הליכה בריא, ו איך להכין טאקו מיני: בסגנון עוף ברביקיו.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
במחבת קטנה שחוממה מראש על חום גבוה בינוני, מוסיפים שמן בשר שד טורקיה. בשר חום 2 או 3 דקות, ולאחר מכן להוסיף בצל ושום. מבשלים בצל ובשר יחד עוד 3 עד 5 דקות. מערבבים בצ 'יפוטלס, אבקת צ' ילי ורוטב עגבניות. מתבלים את המילוי במלח לפי הטעם. מערבבים 1/2 כוס מים לתוך המילוי שלך. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
חזה הודוחזה הודו
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
מחממים מחבת קטנה עד בינונית על חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים שמן וחזיר למחבת חמה. לשבור את החזיר כפי שהוא חומים, 2-3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פלפלים לתערובת החזיר והעונה עם כמון, רוטב קאיין, allspice, מלח ופלפל. להפחית את החום עד בינוני לבשל מילוי 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פלפליםפלפלים
כמוןכמון
רוטברוטב
חזירחזיר
4
מוסיפים 1/2 כוס מים חזיר. להפחית את החום נמוך כדי לשמור על מילוי חם.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
חזירחזיר
5
מערבבים את כל החומרים פיקו דה גאלו בקערה קטנה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
Pico De GalloPico De Gallo
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
כדי להרכיב בר, לארגן קונכיות טאקו ליד התנור העליון.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות טאקוקונכיות טאקו
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
7
מגישים את הסתימות מהמחבתות שהם בושלו.
8
מניחים תוספות במנות קטנות בצד הנגדי של התנור העליון. Tex Mex שעועית אדומה ואורז או חנות קנה שעועית מטוגנת לעשות צלחת בצד נהדר.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
שעועית אדומהשעועית אדומה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים

מרכיבים

2צ'יפוטלס ברוטב אדובו, קצוץצ'יפוטלס ברוטב אדובו, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת צ'ילי, כף יד מעוגלתאבקת צ'ילי, כף יד מעוגלת10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גסמלח גס3(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1קטןפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחון, כף ידכמון טחון, כף יד605אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון605אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)השד טורקיה הקרקע, המשקל הממוצע של 1 החבילההשד טורקיה הקרקע, המשקל הממוצע של 1 החבילה10ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב טאקו, כל מותגרוטב טאקו, כל מותג2smallsפלפלים חלפיניו, זרע וקצוץפלפלים חלפיניו, זרע וקצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבתשמן זית כתית מעולה, 1 סיבוב של המחבת1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ג'ק פלפל מונטריי גרוסה, על 1/2 קילוגבינת ג'ק פלפל מונטריי גרוסה, על 1/2 קילו1זרוקכמה רוטב פלפל קאיין, לפי הטעםכמה רוטב פלפל קאיין, לפי הטעם10ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות שזיף אדומות חתוכות לקוביותעגבניות שזיף אדומות חתוכות לקוביות1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ2חסה קרועה, לבבותחסה קרועה, לבבות10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי6בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר מגורר או צ' דר מעושן, על 1/2 פאונדצ'דר מגורר או צ' דר מעושן, על 1/2 פאונד10קונכיות טאקו בגודל סופר, מחומם לכיווני חבילהקונכיות טאקו בגודל סופר, מחומם לכיווני חבילה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)3עגבניות בשלות גפן צהוב, זרע חתוךעגבניות בשלות גפן צהוב, זרע חתוך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1קטןבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ1פלפל צהוב, קצוץפלפל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות WindRacer נהר רוסי פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.