קושימומחה
מוכן ב25 שעות
מנות2
ציון בריאות65
מגזין

הפיצה הדקה-קרום של קוק אילוסטרייטד

הפיצה הדקה-קרום של קוק אילוסטרייטד
הפיצה דקה הקרום של קוק אילוסטרייטד יכולה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 1565 קלוריות, 70 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 25 שעות. גשו לסופר וקנו חומץ יין, מוצרלה חלב, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. 584 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. נסו פיצה קרום דק, פיצה בייגל קרום דק, ו פיצה לבנה קרום דק (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הבצק: במעבד מזון מצויד להב מתכת, קמח תהליך, סוכר, ושמרים עד בשילוב, על 2 שניות. עם ריצת המכונה, מוסיפים לאט מים דרך צינור הזנה; תהליך עד הבצק הוא רק משולב ולא נשאר קמח יבש, על 10 שניות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
תנו לבצק לעמוד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
3
מוסיפים שמן ומלח לבצק ומעבדים עד שהבצק יוצר כדור סאטיני ודביק שמנקה את צדי קערת העבודה, 30 עד 60 שניות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
4
הסר את הבצק מהקערה ולשים בקצרה על משטח משומן קל עד חלקה, על 1 דקה. צורה בצק לכדור חזק ומניח בקערה גדולה, משומנת קלות. מכסים בחוזקה בניילון נצמד ומקררים למשך 24 שעות לפחות ועד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
5
עבור הרוטב: לעבד את כל החומרים במעבד מזון עד חלקה, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
6
העברה לקערה בינונית או מיכל להכניס למקרר עד מוכן לשימוש.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
כדי לאפות את הפיצה: שעה אחת לפני אפיית פיצה, להתאים מתלה תנור למקום השני הגבוה ביותר (מתלה צריך להיות על 4 עד 5 אינץ ' מתחת broiler), להגדיר פיצה אבן על מתלה, תנור חום ל 500 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
פיצה סטוןפיצה סטון
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
8
מוציאים את הבצק מהמקרר ומתחלקים לשניים. לעצב כל חצי לכדור חלק והדוק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
9
מניחים על גיליון אפייה משומן קל, מרווחים אותם לפחות 3 אינץ ' זה מזה; לכסות באופן רופף עם לעטוף פלסטיק מצופה ספריי בישול nonstick; תן לעמוד במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
10
מעיל 1 כדור בצק בנדיבות עם קמח ומניחים על משטח משוריין היטב. באמצעות קצות האצבעות, להשתטח בעדינות לתוך דיסק 8 אינץ', משאיר 1 אינץ ' של הקצה החיצוני מעט עבה יותר מאשר במרכז. באמצעות הידיים, בעדינות למתוח את הדיסק לתוך 12 אינץ ' עגול, עובד לאורך הקצוות ולתת רבע דיסק מסתובב כמו שאתה למתוח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
11
העברת בצק לקליפה משוריינת היטב למתוח לתוך סיבוב 13 אינץ'. באמצעות גב כף או מצקת, להפיץ 1/2 כוס רוטב עגבניות בשכבה דקה על פני השטח של הבצק, משאיר גבול 1/4 אינץ ' סביב קצה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מורחיםמורחים
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
12
מפזרים 1/4 פרמזן כוס באופן שווה על רוטב, ואחריו מוצרלה 1 כוס.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
רוטברוטב
13
Slide פיצה בזהירות על אבן ואופים עד הקרום הוא השחמה היטב וגבינה היא תוססת ומתחילה חום, 10 עד 12 דקות, סיבוב פיצה באמצע.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
הסר פיצה ומניח על מתלה חוט במשך 5 דקות לפני חיתוך והגשה. חזור על שלב 5 כדי לעצב, העליון, ואופים פיצה שנייה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

מרכיבים

468אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לחם, ועוד עבור משטח עבודה (ראה הערה)כוסות קמח לחם, ועוד עבור משטח עבודה (ראה הערה)794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות, מנוקזות ונוזליות מושלכותעגבניות קלופות שלמות, מנוקזות ונוזליות מושלכות2(יכול להיות או להרחיק)שיני שום בינוניות, טחון או לחוץ באמצעות כותש שום (אודותשיני שום בינוניות, טחון או לחוץ באמצעות כותש שום (אודות0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי קרח (כ 10 1/2 אונקיות; ראה הערה)מי קרח (כ 10 1/2 אונקיות; ראה הערה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיית גבינת פרמזן מגוררת דק (אודותאונקיית גבינת פרמזן מגוררת דק (אודות11 קילו קישואים,1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,מלח שולחןמלח שולחן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי, ועוד עבור משטח עבודהשמן צמחי, ועוד עבור משטח עבודה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה חלב מלא, מגורר (כ 2 כוסות; ראה הערה)מוצרלה חלב מלא, מגורר (כ 2 כוסות; ראה הערה)1(יכול להיות או להרחיק)שמרי עלייה מיידית או מהירהשמרי עלייה מיידית או מהירה