קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

הרוטב הצרפתי המעוות של ויקטורי

הרוטב הצרפתי המעוות של ויקטורי
הרוטב הצרפתי המעוות של המתכון הניצחון יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 10 דקות. אתה מקבל מתאבן שמגיש 20. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 81 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. אם יש לך סוכר, שמן צמחי, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו רוטב טרטר מעוות (פולינזיה צרפתית), סלט חסה מעווה עם רוטב גורגונזולה חם, ו ויקטורי הברכיים נאצ'וס (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,זרעי סלריזרעי סלרי1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב איטלקירוטב איטלקי1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים11 קילו קישואים,עשן נוזליעשן נוזלי11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשוםזרעי שומשום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן2(יכול להיות או להרחיק)12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Superieur Chateau Haut Gaudin בורדו עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
Chateau Haut Gaudin בורדו Superieur
עם צבע אודם כהה, יין זה הוא רך, מבטא גמישות רבה ואלגנטיות, עם הערות פירותי להיזכר ענבים בשלים. בקיצור,יין ללוות כל ארוחה בשמחה. בגלל התכונות העיקריות שלה, רעננות ועדינות, מומלץ לשתות בתוך 2 או 3 שנים.