קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות7
מגזין

חביתה בסיסית

חביתה בסיסית
צריך ללא גלוטן, מנה עיקרית ראשונית, ראשונית וצמחונית? חביתה בסיסית יכולה להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 321 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך פלפל, ביצים, חלב, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו חביתה בסיסית, חביתת תנור בסיסית, ו חביתת חלבונים בסיסית (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את הביצים, חלב, מלח ופלפל בקערה בינונית עד צהוב חיוור וחלמון הביצה והלבנים משולבים באופן שווה. שים צלחת הגשה בצד.ממיסים את החמאה במחבת nonstick 8 אינץ ' על חום בינוני עד קצף.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
פלפלפלפל
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את תערובת הביצים ומערבבים כל הזמן עם מרית גומי, מזיזים את הביצים סביב המחבת עד שהם יוצרים גושים קטנים, בערך 2 עד 3 דקות. בעדינות לנער את המחבת ולהשתמש במרית כדי להפיץ את תערובת הביצים באופן שווה על פני המחבת-החלק העליון של הביצים צריך להיות עקביות שמנת.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
3
מפזרים בכל רחבי עם עשבי תיבול נמדד.
מרכיבים שתצטרך
עשבי תיבולעשבי תיבול
4
הסר את המחבת מהחום. באמצעות מרית, לקפל שליש החביתה על עצמו. בעדינות לדחוף את הצד המקופל של החביתה לכיוון קצה המחבת. הטה את המחבת מעל צלחת ההגשה וגלגל את החביתה על הצלחת, בצד התפר למטה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
5
מקשטים עם עשבי תיבול נוספים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
עשבי תיבולעשבי תיבול