קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

חומוס וארטישוק מסאלה

חומוס וארטישוק מסאלה
המתכון חומוס וארטישוק מאסלן מוכן בערך 35 דקות. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 9 גר' של חלבון, 33 גרם של שומן, וסך הכל 449 קלוריות. 112 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. אם יש לך יוגורט, חומוס, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. וזה די טוב. נסו חומוס וארטישוק מסאלה, כריך חומוס מסאלה, ו Whole Foods Chickpea Masala (מתכונים דומים).

הוראות

1
לעבד את הבצל, רסק שום ג ' ינג ' ר, ועגבניות במעבד מזון או בלנדר עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, לחמם את השמן במחבת גדולה על חום בינוני גבוה. ברגע שהשמן מנצנץ, מוסיפים את זרעי הכמון. ברגע שהם מסיימים לצוץ, תוסיפו את רסק הבצל-עגבניה שהכנת, ותטגנו עד שהוא יתעבה ויעמיק בצבע, בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את כוסברה הקרקע, garam masala, פפריקה, כורכום ו לטגן על 30 שניות. ואז להוסיף את היוגורט, קצת בכל פעם כך שהוא לא מתקפל. מערבבים את מיץ הסיד, חומוס, ארטישוק, מלח, לפי הטעם, ומים. כיסוי ומבשלים 10 דקות. טעם לתבלינים ומגישים מקושטים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
4
לזרוק את השום, זנגביל, שמן קנולה במעבד מזון מיני ולתת לו ללכת עד שהוא יוצר משחה חלקה למחצה. עדיין יהיו שם חתיכות קטנות, אבל בסך הכל, זה צריך להיות דומה למשחה.
מרכיבים שתצטרך
5
שמור את מה שאתה לא משתמש בצנצנת זכוכית קטנה. זה צריך להימשך במקרר במשך 2 עד 3 שבועות. זוהי תוספת טעימה למרינדות, רטבי פסטה, רטבים מערבבים ומטגנים, מתכונים איטיים לבישול, רוטב ועוד. תמיד היה לנו צנצנת של החומר הזה במקרר שלנו כשגדלנו.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק, מנוקזים, שטופים וחצוייםלבבות ארטישוק, מנוקזים, שטופים וחצויים411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, סחוט ושטוףחומוס, סחוט ושטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,זרעי כמוןזרעי כמון4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה קצוצה, לקישוטכוסברה טרייה קצוצה, לקישוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזנגביל טרי, קלופים, פרוסות 1/2 אינץזנגביל טרי, קלופים, פרוסות 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים (כ 1/2 ליים)מיץ ליים (כ 1/2 ליים)0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום גדול, קצוץ( אודותבצל אדום גדול, קצוץ( אודות3largesעגבניות רומא, קצוץעגבניות רומא, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)כורכוםכורכום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום, שלםשום, שלם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט, מקציף עד חלקהיוגורט, מקציף עד חלקה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הבומונט הופ מרגריט צ ' נין בלאן עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.