קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות46
מגזין

חזה ברווז עם קומקווט צ'אטני

חזה ברווז עם קומקווט צ'אטני
חזה ברווז עם קומקווט צ'אטני נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 374 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם בצל, חצאי חזה ברווז, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב דובדבנים יבשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירות יער תוצרת בית גרנולה Parfaits כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 74%. נסו חזה ברווז עם צ'אטני משמש, חזה ברווז צרוב עם פורט-פרי צ'אטני, ו Kumquat Chutney (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין ברווז, לשלב הראשון 4 מרכיבים בשקית פלסטיק zip-top גדול.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים ברווז; חותם ומרינדה במקרר 2 שעות, הפיכת שקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
3
הסר ברווז מן המרינדה; להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ברווז שלםברווז שלם
4
מפזרים מלח באופן שווה על ברווז.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
מלחמלח
5
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה; מחבת מעיל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להוסיף ברווז; לבשל 2 דקות בכל צד או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
7
כדי להכין chutney, בעוד ברווז marinates, לשלב קומקווט ו 5 המרכיבים הבאים (דרך jalapeo) בסיר; להביא לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
KumquatKumquat
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות
ברווז שלםברווז שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
להוסיף דובדבנים; כיסוי ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
9
הסר מהחום; מערבבים בזיליקום, פטרוזיליה, ו 2 כפות מיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
פטרוזיליהפטרוזיליה
באזיל!באזיל!
10
מגישים חם או בטמפרטורת החדר מעל ברווז.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים1קילוגרםחצאי חזה ברווז ללא עצמות, עורחצאי חזה ברווז ללא עצמות, עור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץ דקבזיליקום טרי קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי11 קילו קישואים,זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק3שיני שום, כתוששיני שום, כתוש1פלפל חריף, קצוץ דקפלפל חריף, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוזונים, חצוי וזרע (כ -15)תפוזונים, חצוי וזרע (כ -15)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרי (כ-2 לימונים)מיץ ליים טרי (כ-2 לימונים)2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן