קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

חזיר ואננס אורז מטוגן

חזיר ואננס אורז מטוגן
חזיר ואננס אורז מטוגן הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 983 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. גשו לסופר וקנו בצל ירוק, אורז יסמין, נקניקיות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אורז יסמין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז שקדים טבעי כקינוח. נסו אננס חזיר אורז מטוגן, חזיר ואננס אורז מטוגן, ו צלעות חזיר עם אורז מטוגן אננס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לטאטא את רוטב הסויה עם הויסין וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים ווק או מחבת גדולה.
3
מוסיפים את השמן והחום עד לעישון.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את החזיר ואת הנקניקיות הסיניות ומבשלים על אש גבוהה, ערבוב, עד חזיר הוא השחמה קלות, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הלבנים בצל ירוק טחון, ג ' ינג 'ר, שום וצ' ילה ומבשלים עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף את האורז, לשבור את כל גושים עם הידיים שלך כמו שאתה מוסיף אותו לווק, ומערבבים ומטגנים עד מחומם דרך וקל השחמה במקומות. מערבבים את רוטב הסויה הויסין, מוסיפים אותו לווק ומטגנים עד כמעט נספג, על 2 דקות. מערבבים בצל ירוק, כוסברה ואננס.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את האורז המטוגן לקערות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.